REGULAMIN

 

§ 1

  1. Niniejszy regulamin (“Regulamin”) określa zasady rejestracji i uczestnictwa w Konferencji „IV Podlaska Konferencja Informatyczna”, która odbędzie się w Wyższej Szkole Agrobiznesu w Łomży w dniu 19 kwietnia 2018 r. („Konferencja”).
  2. Organizatorem Konferencji jest: Łomżyńskie Koło Polskiego Towarzystwa Informatycznego z siedzibą w Łomży, adres: 18-400 Łomża, ul. Przykoszarowa 22, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem, NIP: 522-000-20-38, REGON: 001236905 (dalej zwana również: „Organizator”).
  3. Rejestracja na Konferencję odbywa się poprzez wypełnienie formularza on-line znajdującego się na stronie http://konferencja.lomza.pl/ („REJESTRACJA”). Podczas rejestracji należy podać wszystkie dane wymagane w formularzu rejestracyjnym.
  4. Uczestnik po poprawnym zgłoszeniu uczestnictwa otrzyma informację zwrotną na adres e-mail podany w zgłoszeniu. Informacja będzie zawierać potwierdzenie udziału w Konferencji.
  5. Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest:
    1. zgłoszenie uczestnictwa w konferencji;
    2. zapoznanie się i akceptacja niniejszego regulaminu;
    3. otrzymanie informacji zwrotnej – potwierdzenia rejestracji.
  6. Administrator dba o bezpieczeństwo danych osobowych udostępnionych przez Uczestnika. Dane te są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych. Dane przetwarzane są zgodnie z przepisami prawa zawartymi w Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. z późn. zmianami (Dz. U.2016 poz. 922 z późn. zm.). („Ustawa”)
  7. Liczba miejsc na Konferencji jest ograniczona. O udziale w konferencji decyduje kolejność zgłoszeń.
  8. Udział w Konferencji jest bezpłatny. Koszty uczestnictwa w Konferencji, w tym koszty dojazdu, noclegów i wyżywienia Uczestnicy pokrywają we własnym zakresie.

§ 2

  1. Organizator informuje, że dane osobowe Uczestników, podane podczas rejestracji na Konferencję na stronie rejestracyjnej, przetwarzane są poprzez tę stronę przez Organizatora, w celu zawarcia i wykonania umowy uczestnictwa w Konferencji, w tym: przeprowadzenia oraz realizacji Konferencji, celach rejestracyjnych oraz w związku z obsługą techniczną strony rejestracyjnej.
  2. Organizator może przetwarzać następujące dane osobowe Uczestnika:
  • imię i nazwisko;
  • nazwa firmy/instytucji
  • adres poczty elektronicznej;
  • numer telefonu Uczestnika;
  1. Organizator, działając na podstawie Art. 24 ust. 1 Ustawy informuje, że:
  • Administratorem danych osobowych Uczestnika podanych przy rejestracji jest Organizator;
  • Administrator przetwarza dane osobowe w celu zawarcia i wykonania umowy o uczestnictwo w Konferencji, jak również – o ile Uczestnik wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych w tym celu – w celach określonych w § 3 niniejszego Regulaminu;
  • odbiorcą danych osobowych Uczestnika jest Organizator; dane nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu Art. 7 pkt 6 Ustawy;
  • Uczestnik ma prawo dostępu do treści swoich danych przetwarzanych przez Organizatora oraz do ich poprawiania;
  • Podanie danych jest dobrowolne jednak ich niepodanie może uniemożliwić zawarcie i wykonanie umowy o udział w Konferencji.

§ 3

  1. Zgłaszając udział w Konferencji Uczestnik wyraża zgodę na:
    1. otrzymywanie od Organizatora informacji mailowych dotyczących Konferencji, w tym bieżących informacji/komunikatów dotyczących organizacji Konferencji, programu Konferencji, jak również materiałów dotyczących Konferencji (jeżeli zostaną przewidziane przez Organizatora);
    2. otrzymywania od Organizatora informacji nt. innych organizowanych przez niego wydarzeń za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na podany przy rejestracji adres poczty elektronicznej.
  2. Uczestnik może w każdym czasie odwołać zgodę na otrzymywanie informacji wskazanych w 3 ust. 1, przesyłając wiadomość na adres e-mail Organizatora wskazany w § 4 ust. 3 Regulaminu.
  3. Zgłaszając udział w Konferencji, Uczestnik składa oświadczenie dotyczące nieodpłatnego używania i rozpowszechniania jego wizerunku/głosu w celach informacyjno-marketingowych związanych z realizacją i przebiegiem Konferencji, w tym materiałach reklamowanych i promocyjnych dotyczących Konferencji, relacji fotograficznej i filmowej z Konferencji, rozpowszechnianych za pośrednictwem stron internetowych Organizatorów. Wyrażenie zgody udzielane jest na czas nieokreślony i obejmuje zezwolenie na korzystanie i rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika, jego imienia i nazwiska na fotografiach, w filmach lub nagraniach wykonanych podczas zajęć i spotkań, umieszczanych na stronie internetowej Konferencji.

 

  1. Niezależnie od postanowienia ust. 3 powyżej, Organizator może rozpowszechniać wizerunek Uczestnika na zasadach określonych w Ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r. (Dz. U. 2016 poz. 666 z późn. zm. ), gdy Uczestnik zostanie sfilmowany lub sfotografowany jako szczegół całości.

§ 4

  1. Dodatkowe informacje i postanowienia znajdujące zastosowanie do Uczestników Konferencji:
    1. w wyniku dokonania rejestracji oraz potwierdzenia rejestracji przez Organizatora dochodzi do zawarcia umowy o udział w Konferencji, a postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część umowy;
    2. wszelkie zapytania dotyczące procesu rejestracji należy kierować drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
    3. w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności Kodeksu cywilnego (ustawa z dn. 23 kwietnia 1964 r. Dz.U. Nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).